De Route naar Duurzaam
Uw Projecten altijd onder controle
Uw distributiekanaal helemaal op orde

Microsoft Dynamics Field Service: De schakel tussen buitendienst en back-office. Het is van belang dat servicemedewerkers doen waar ze goed in zijn: service- en onderhoudswerkzaamheden. Door schaarste op de arbeidsmarkt en het behouden van marges is een effeciency slag noodzakelijk om concurrerend te blijven. Om maximaal rendement te behalen uit uw serviceorganisatie is een snelle en efficiënte ondersteuning van uw servicemedewerkers hierdoor cruciaal. De inzet van gebruiksvriendelijke mobiele apparatuur en toepassing van onder andere een digitale werkbon hebben bij onze klanten geresulteerd tot zeer succesvolle resultaten. Onze klanten hebben ook aangegeven duidelijk de behoefte te hebben aan efficiente informatiestromen en mobiele communicatiemogelijkheden. Hierbij moet informatie snel beschikbaar zijn voor zowel de medewerkers op kantoor als daarbuiten.

 


Met onze Field Service oplossing kunnen uw buitendienst medewerkers eenvoudig samenwerken met de systemen en mensen op uw kantoor. Zo weten de kantoormedewerkers altijd waar de buitendienst medewerkers zijn en aan welke taak ze werken. Op die manier kunt u uw klant optimaal informeren en anticiperen op onvoorziene omstandigheden. Uw buitendienstmedewerkers worden productiever, de tevredenheid van uw klanten groeit, en onder aan de streep ziet u het verschil. Voordelen:

  • Meer productiviteit: met minder mensen meer orders afhandelen in een groter gebied
  • Lagere kosten: planners en managers kunnen de juiste mensen op de klussen zetten, zodat ze heel effectief bezig kunnen zijn
  • Betere dienstverlening aan uw klant: responstijden worden korter en het werk wordt in een keer goed gedaan

Meer informatie?
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van onze oplossingen in uw bedrijf en branche? Vul dan vrijblijvend het informatieformulier in of neem contact op met één van onze sales consultants, te bereiken op tel. nummer: 013 544 00 69.

Facebook